اوآز پاتریوت،شاسی بلند جدید روس در بازار ایران

کمپانی خودروسازی اواز (UAZ) یکی از کارخانه های قدیمی و معروف روسیه است که تولید انواع اتومبیلهای دو دیفرانسیل شاسی بلند سایز متوسط را از سال ۱۹۴۱میلادی در شهر اولیانفسک آغاز کرده است.

یکی از مدلهای تولید شده محبوب و با قیمتی مناسب این کارخانه مدل اس یوی وی پاتریوت است که از سال ۲۰۰۵ میلادی در این کارخانه تولید و به فروش می رسد.

 

(تصویر بالا اس یو وی پاتریوت از کارخانه اواز روسیه را نشان میدهد)
کارشناسان روس کارخانه اواز (UAZ) برای طراحی مناسب و راحتی سرنشینان و قیمت مناسب پاتریوت نهایت تلاش خود را انجام داده اند و به گفته آنها به این خواسته ها نیز دست پیاده کرده اند، از مزایای اس یو وی پاتریوت سیستم تعلیق قوی، قابلیت تردد در مناطق ناهموار، ظرفیت حمل بار کافی و دو دیفرانسیل بودن آن می باشد.

 

(تصویر بالا طراحی و دیزاین داخلی اتومبیل پاتریوت را نشان میدهد)
طراحی فضای داخلی پاتریوت راحت ، مناسب و برای رانندگی در مسافتهای طولانی در جاده های شهری و غیر شهری در نظر گرفته شده است،تمامی مواد اولیه که در طراحی داخلی این اتومبیل استفاده شده است همگی از مواد با کیفیت می باشند. روی داشبورد پاتریوت یک پنلLCD 7 اینچی مولتی مدیا و ویدئو Full HD و رادیوی AM/FM/MP3 و USB/AUX و دوربین دید عقب نصب شده است که تمامی آنها خیلی واضح و بخوبی در دسترس راننده قرار گرفته اند و کنسول وسط و فرمان و دکوراسیون و تزیین رنگ آمیزی داخل اتاق زیبا و قابل توجه می باشد. در اتومبیل پاتریوت تمامی شیشه ها، آینه ها و درب ها دارای کنترل برقی هستند و برای روشنائی در جاده از چراغهای مه شکن استفاده شده است ، همچنین این خودرو مجهز به سیستم تهویه مطبوع در تابستان و گرم کن صندلیها در فصل زمستان است و برای ایمنی سرنشینان مجهز به کیسه هوا گردیده است.

 

(تصویر بالا خط تولید مونتاژ پاتریوت را در کارخانه اواز در شهر اولیانفسک روسیه را نشان میدهد)
کارشناسان کارخانه اواز برای مدل پاتریوت از دو نوع موتور دیزل و بنزینی بهره برده اند که هر دو موتور در جاده های شهری و خارج از شهر بخوبی خود را نشان داده اند و حس قدرت و راحتی را برای سرنشینان پاتریوت فراهم کرده اند. موتور بنزینی با حجم ۲٫۷ لیتر و قدرت تولیدی ۱۳۴ اسب بخار است،موتور بنزینی پاتریوت مطمئن و مصرف سوخت مناسبی دارد ، موتور دیزل با حجم۲٫۲ لیتر و قدرت تولید ۱۱۴ اسب بخار می باشد که با انژکتور کمپانی بوش آلمان تجهیز گردیده است. هر دو موتور چهار سیلندر و ۱۶ سوپاپ می باشندکارشناسان کارخانه پاتریوت برای هر دو نوع موتور از دو گیربکس اتومات و دستی پنج دنده استفاده کرده اند. رینگهای استفاده شده در مدل پاتریوت از آلیاژی سبک ساخته شده اند و ترمزها مجهز به سیستم ABS گردیده اند. کارشناسان کارخانه اواز مدل پیکاپ پاتریوت را هم برای متقاضیان بازار طراحی و تولید کرده اند که مورد استقبال خریداران قرار گرفته است. در ایران شرکت رخش دیزل تبریز قصد ساخت و مونتاژ اتومبیل پاتریوت را دارد، مدیران این شرکت اعلام کرده اند که قیمت تولید شده اس یو وی پاتریوت مناسب تر از خودروهای موجود مشابه در بازار ایران میگردد.

 

(تصویر بالا خط مدل پیکاپ پاتریوت را در خط مونتاژ کارخانه اواز را نشان میدهد)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button09192299964