گروه شرکت های فولکس واگن معرفی شد

گروه فولکس واگن که با نام فولکس واگن AG شناخته می شود، یکی از معروف ترین خودروسازان آلمان و سراسر جهان است که عنوان پرفروش ترین خودروساز را به خود اختصاص داده است. از سال 1937، فولکس واگن به تولید خودرو پرداخت. پس از جنگ جهانی دوم، فورد تصمیم به خرید این شرکت گرفت.با این حال، مدیران فورد احساس کردند که قیمت خرید ارزش آن را ندارد. فولکس واگن امروز تبدیل به رقیب بزرگی برای فورد نشد، اما چند سال پس از خرید فورد به پرفروش ترین خودروساز جهان تبدیل شد.

دفتر مرکزی فولکس واگن در ولفسبورگ آلمان واقع شده است، جایی که ناوگان تجاری، لیزینگ و عملیات خودروسازی خود را مدیریت می کند. در دهه 1970، فولکس واگن تبدیل خود را به ابر شرکت امروزی آغاز کرد و این الگو در قرن بیست و یکم با خرید شرکت های رقیب ادامه یافت.

چندین شرکت تابعه گروه فولکس واگن همه چیز را از خودروهای اقتصادی و عمومی گرفته تا خودروهای لوکس تولید می کنند. وسایل نقلیه شخصی و تجاری نیز برای اجاره یا اجاره از شرکت موجود می باشد. فولکس واگن علاوه بر خودروهای سواری و موتورسیکلت، کامیون های سنگین تولید می کند.

شرکت های تابعه فولکس واگن

با توجه به گستره وسیع برندهای فولکس واگن، شناسایی آنها برای اکثر مردم دشوار خواهد بود. هدف ما در این مقاله بررسی شرکت ها و برندهایی است که با فولکس واگن مرتبط هستند، یعنی شرکت ها و مارک هایی که بخشی از این شرکت بزرگ هستند. برای بررسی زیرمجموعه های فولکس واگن با ما همراه باشید.

آئودی: 9964 درصد متعلق به فولکس واگن است

آئودی در سال 1910 تاسیس شد و آن را به یکی از قدیمی ترین خودروسازان در جهان تبدیل کرد. با وجود قدمت آئودی، اکنون فولکس واگن به طور کامل مالک آئودی است. چندین دهه پیش، فولکس واگن شروع به خرید آئودی کرد و به تدریج این برند آلمانی به طور کامل در اختیار فولکس واگن قرار گرفت.

در حال حاضر بسیاری از محصولات آئودی و فولکس واگن بر روی یک پلت فرم ساخته می شوند.به نوعی می توان به محصولات آئودی به عنوان نسخه های لوکس تر خودروهای فولکس واگن نگاه کرد. این شرکت طیف گسترده ای از وسایل نقلیه را در بخش های مختلف به مشتریان خود ارائه می دهد.

بنتلی: 100 درصد متعلق به فولکس واگن است

در کرو، انگلستان، بنتلی شرکتی است که خودروهای لوکس تولید می کند. فولکس واگن بیش از 20 سال است که شرکت مادر بنتلی است و بنتلی در این مدت از حمایت فولکس واگن برای بهبود موقعیت خود در بازار خودروهای لوکس استفاده کرده است. بنتلی بنتلی و بنتلی کانتیننتال دو خودروی شناخته شده آن هستند. با توجه به تولید خودروهای هیبریدی، بنتلی در تلاش است تا جایگاهی در بازارهای ایالات متحده و چین به دست آورد.

بوگاتی: 100% متعلق به فولکس واگن است

بخش لوکس و سوپر اسپرت بوگاتی بی بدیل است. بسیاری از خودروهای آنها برای مشتریان عادی قیمت بسیار بالایی دارند.برای مثال، محصول فعلی آنها، بوگاتی ویرون، هزینه بین 1 تا 3 میلیون پوند، با امکان تنظیم بیشتر آن.

بوگاتی مستقر در مولچیم فرانسه، در سال 1909 تاسیس شد. بوگاتی فرآیند ادغام خود با گروه فولکس واگن را در سال 1998 آغاز کرد و اکنون به طور کامل توسط فولکس واگن کنترل می شود.

لامبورگینی: 100 درصد متعلق به فولکس واگن است

شرکت لامبورگینی یکی دیگر از تولیدکنندگان سوپراسپرت های لوکس و گران قیمت است که به طور کامل توسط فولکس واگن کنترل می شود. دفتر مرکزی لامبورگینی در بولونیای ایتالیا است و این شرکت به طور کامل متعلق به آئودی است. این شرکت از سال 1998 یکی از زیرمجموعه های فولکس واگن بوده است، اما لامبورگینی از سال 1963 فعالیت می کند.

فولکس‌واگن 100 درصد مالک پورشه است

پورشه و فولکس واگن از بدو تولد در هم تنیده شده اند، زیرا معروف ترین مدل فولکس واگن، بیتل، توسط فردیناند پورشه طراحی شد و پورشه بخش مهمی از تأسیس فولکس واگن بود. پورشه از سال 1931 فعالیت می کند و دفتر مرکزی آن در اشتوتگارت آلمان قرار دارد. فولکس واگن در سال 2012 به طور کامل مالک پورشه بود. از معروف ترین محصولات آن می توان به پورشه 911، پورشه ماکان و پورشه پانامرا ساخت این شرکت آلمانی اشاره کرد.

صندلی: 100% متعلق به فولکس واگن است

Eat یک شرکت خودروسازی اسپانیایی است که در مارتورل، کاتالونیا واقع شده است. SEAT در سال 1950 تاسیس شد و ادغام آن در گروه فولکس واگن به سال 1986 باز می گردد. فولکس واگن در حال حاضر بیش از 15000 کارمند دارد و وظیفه آنها عرضه محصولات فولکس واگن با قیمت کمتر به افراد کم درآمد است. از جمله محصولات شناخته شده این برند اسپانیایی می توان به Cate Ibiza، Leon و Arona اشاره کرد. در سال‌های اخیر، سئات یک شرکت تابعه اسپرت به نام کوپرا تأسیس کرد که خودروهای قدرتمندتری نسبت به مدل‌های استاندارد تولید می‌کرد.

اشکودا: 100 درصد متعلق به فولکس واگن است

قدمت شرکت خودروسازی اشکودا به سال 1895 برمی گردد و آن را به یکی از قدیمی ترین خودروسازان جهان تبدیل کرده است. اشکودا 30000 کارمند دارد و دفتر مرکزی آن در ملادا بولسلاو، جمهوری چک قرار دارد. اشکودا اکتاویا و اشکودا سوپرب معروف ترین مدل های آن هستند. مشتریان از محصولات اشکودا سود می برند زیرا قیمت مقرون به صرفه را با کیفیت ساخت بالا، ظاهری جذاب و عملکرد فنی قابل قبول ترکیب می کنند.

دوکاتی: 100 درصد متعلق به فولکس واگن است

فولکس واگن به صنعت خودرو محدود نمی شود.او همچنین علاقه مند به خرید شرکت هایی در صنعت موتور سیکلت است. از سال 2012، فولکس واگن سهام مالکیتی در برند ایتالیایی دوکاتی داشته است. شرکت دوکاتی در سال 1926 شروع به رقابت در مسابقات MotoGP و Superbike کرد.

Mann: 9436٪ متعلق به فولکس واگن است

این شرکت در سال 1758 تأسیس شد و یک شرکت تجاری تاریخی است. این شرکت خودروهای تجاری سنگین مانند کامیون و اتوبوس تولید می کند و از سال 2012 زیرمجموعه گروه فولکس واگن است. همچنین از جمله محصولات ما می توان به خودروهای تجاری سبک مانند وانت و ماشین آلات صنعتی اشاره کرد. این شرکت که در مونیخ آلمان واقع شده است، سالانه 135 میلیارد دلار فروش دارد.

اسکانیا: 100% متعلق به فولکس واگن است

اسکانیا یک شرکت سوئدی تولید کننده خودروهای تجاری سنگین است که اتوبوس و کامیون تولید می کند.اسکانیا همچنین موتورهای دیزلی را برای استفاده در خودروهای دیگر ارائه می دهد. اسکانیا که در سال 1891 تأسیس شد، چندین بار توسط شرکت های مختلفی در طول تاریخ خود خریداری شده است. Seit 2007، این شرکت متعلق به گروه فولکس واگن است.

نتایجی که اظهار شده

مدیران فورد در دهه 1960 نمی دانستند که فولکس واگن روزی به بزرگترین خودروساز جهان تبدیل می شود و آمریکایی ها را به چالش می کشد. فولکس واگن پس از به زانو در آمدن توسط بحران های اقتصادی و اجتماعی در طول جنگ جهانی دوم، توانست در دهه 1970، دو دهه پس از پایان جنگ، به حالت عادی بازگردد و به سرعت شروع به بلعیدن برندهای دیگر کرد.

چندین برند زیرمجموعه فولکس واگن، مانند آئودی و پورشه، اکنون صاحب شرکت های تابعه خود هستند. طیف وسیعی از محصولاتی که فولکس واگن ارائه می دهد، از خودروهای سبک گرفته تا خودروهای تجاری بزرگ، عاملی کلیدی است که موقعیت این شرکت را در بازار تثبیت می کند و بعید است که این روند به این زودی ها معکوس شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button09192299964