شرکت پولاریس RZR Pro R و RZR Turbo R جدید 2022 را معرفی کرد

اوایل ماه سپتامبر، Polaris نسخه محدودی از جنرال ۲۰۲۲ را معرفی کرد. برای این نسخه ویژه، این شرکت با برند معروف کالاهای ورزشی Troy Lee designs همکاری کرد. Polaris مستقر در مینه‌سوتا اکنون با معرفی Polaris RZR Pro R و RZR Turbo R 2022، بخش عملکرد را در کنار هم به سطح بعدی می‌برد.آفرود

 

آخرین پیشنهادات دو تا از تواناترین و پیشرفته ترین خودروهای ساید بای ساید هستند که تا کنون توسط Polaris تولید شده اند. نسل بعدی RZR Pro R و RZR Turbo R به‌روزرسانی‌های زیادی را دریافت می‌کنند که قدرت، کنترل و قدرت بیشتری را ارائه می‌کنند. هر دو پلتفرم در پیکربندی های دو و چهار صندلی در دسترس خواهند بود.

قیمت : RZR PRO R با شروع از ۳۱۹۹۹ دلار آمریکا
RZR PRO R 4 با شروع قیمت ۳۵۹۹۹ دلار آمریکا

نیروی جدید پولاریس

پولاریس RZR Pro R کاملاً جدید توسط یک موتور ۲ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی ProStar Fury که حداکثر قدرت ۲۲۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۵۲ پوند فوت را تولید می کند، به حرکت در می آید. این موتور دارای منیفولد ورودی منحصر به فرد، میل لنگ سبک وزن و پیستون های تراکم بالاتر برای کارکرد سوخت اکتان ۹۱ است. این قوی ترین موتوری است که تا به حال از کارخانه در کنار هم قرار داده شده است. از سوی دیگر، RZR Turbo R از یک انجین چهار زمانه توربوشارژر دو سیلندر خنک‌شونده مایع بهره می‌برد که ۱۸۱ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

 

قدرت تقریباً آنی به کمک یک کلاچ و تسمه بزرگتر ارائه می شود. ساید بای سایدها همچنین دارای سیستم خنک کننده کلاچ دو مسیره هستند که عمر تسمه ها را بهبود می بخشد. Polaris همچنین از یک محدود کننده گشتاور جدید استفاده می کند تا اطمینان حاصل کند که نوسانات برق به درایو جلو آسیب نمی رساند. رانندگان می توانند بین سه حالت مختلف کنترل دریچه گاز، که شامل اسپورت ، راک و ریس می شود، انتخاب کنند.

Polaris این وسایل نقلیه را طوری طراحی و مهندسی کرد که تقریباً آماده مسابقه باشند. مسابقه‌دهنده‌ی کارخانه‌ای Polaris، Wanye Matlock، برای اولین بار یک Polaris Pro R را در ۲۰۲۱ SCORE-International Baja 1000 معرفی می‌کند. ماتلاک #۱۸۷۱ Pro R از سیستم تعلیق، قدرت و پیشرانه کارخانه بهره می‌برد و اظهار داشت که این خودرو برای باجا ساخته شده است.آفرود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button09192299964