تویوتا تاکوما Tacozilla

تاكوزيلا بر پایه شاسی تاکوما TRD Sport Access Cab ساخته شده که یک خانه کوچک از جنس آلومینیم روی آن سوار شده و آن را به یک خودروی کمپر 4×4 micro-RV تبدیل کرده است. بدنه آلومینیمی کمپر قسمت عقب خودرو و فضای داخلی آن، با مشارکت شرکت Complete Customs در ایالت تگزاس آمریکا طراحی شده است. در قسمت عقب، یک آشپزخانه کوچک و یک حمام تعبیه شده اند که حمام شامل دستشویی و دوش حمام با آب گرم و سرد و آشپزخانه دارای اجاق گاز، سینک ظرفشویی و یخچال و فریزر است.

 

Tacozilla

ست میز و صندلی نهار خوری شامل دو نیمکت و یک میز توسط شرکت R&R  تعبیه شده اند. یک تختخواب دو نفره در قسمت برآمده سقف و در روی کابین راننده تعبیه شده است. یک پنجره مربع شکل با اندازه 2/1 ´ 2/1 متر در روی سقف در شب ها، نمایی از ستارگان را برای افراد فراهم می کند. تجهیزاتی مانند اسنورکل، وینچ سپر جلو، سیستم تعلیق با دامنه حرکتی ۵ سانتی متری و بازوهای کنترلی، لاستیک های با اندازه 285/70R17 و چراغ های کمکی در این خودرو در نظر گرفته شده اند.

 

Tacozilla

شرکت Rosemonster در ایالت کلرادو در حقیقت ارتش کوچکی از کمپرهای کوهستان راکی را تشکیل داده و در تولید خاندهای متحرک سابقه طولانی دارد. این شرکت اخیرا یک کمپر سفارشی ۴۶۴ به نام Baja را بر اساس فورد F150 (پر فروش ترین خودروی آمریکا) تولید کرده است. این خودرو با سیستم چهار چرخ، قفل دیفرانسیل، فاصله زیاد از زمین و خواص آفرود، نیاز به بهینه سازی و ارتقاء فنی را برای تبدیل شدن به یک کمپر ون حذف کرده است.

این مدل که یک کمپر تراک محسوب می شود، شامل یک کابین لوکس از جنس کامپوزیت با فریم آلومینیمی روی وانت فورد F150 با فضای بار ۱۹8 سانتی متری است. شرکت سازنده کابین عقب وانت را با دیوارهای عایق صوتی و حرارتی ساخته است و کابین تا قسمت جلوی سقف پیش آمده است. در داخل کابین استفاده از دیوارهای چوبی تیره، . آن را به کلبه های چوبی پیست اسکی شبیه کرده است و سیستم گرم کن و روشنایی LED کل کابین را در برگرفته است. کابین چهار نفره دارای یک آشپزخانه با اجاق گاز تک شعله، یخچال و فریزر ۸۵ لیتری و کابینت همراه با سینک ظرفشویی و تخته برش و خشک کن ظروف است.

 

Tacozilla

دو نیمکت با روکش چرم در دو طرف میز نهار خوری قرار گرفتداند و میز قابلیت تبدیل شدن به یک تخت کوچک برای کودکان را دارد. تختخواب دو نفره در قسمت جلو آمده سقف قرار گرفته است و یک دریچه Skylight برای مشاهده آسمان در شب در بالای تخت تعبیه شده است در نسخه دو نفره در انتهای کابین یک حمام کوچک با دوش قرار دارد که در نسخه چهار نفره دوش به صورت خارجی استفاده می شود. قیمت ۱۷۵ هزار دلار.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button09192299964