تنظیم زوایای چرخ های عقب و جلو + آموزش گام به گام تنظیم زاویه

اگر فکر کنید که لاستیک های ماشین مثل کفش های ماشین است و چرخ های ماشین حکم پا را برای خودرو دارند، پس داشتن چرخ های سالم از اهمیت ویژه ای برخورد دار است. ماشین های امروزی علاوه بر موتورهای قوی و تکنولوژی پیشرفته با داشتن چرخ های سالم می تواند سواری مناسبی باشد.

 

البته چرخ های ماشین از قسمت های مختلفی مثل لاستیک، رینگ، اتصال به شاسی، سیستم تعلیق، محورهای اتصال به سیستم انتقال قدرت، بلرینگ ها و … تشکیل شده است که ایراد در هر یک از این قسمت ها می تواند در عملکرد اتومبیل تاثیر منفی بگذارد.

 

با پیشرفت تکنولوژی و ساخت خودروهای با کیفیت بالا راحتی سفر با این خودروها برای افراد بر کسی پوشیده نیست. چیزی که این خودروها را از دیگر خودروها تمیز می دهد، اهمیت سیستم های تعلیق در اتومبیل است.

در خودروهای جدید، سیستم های تعلیق از فنرهای مارپیچ (لول) و کمک فنر و بازویی های اتصال سه نقطه ای معروف به مک فرسون در جلوی ماشین تشکیل شده است و در عقب خودرو نیز سیستم فنر بندی مجزا استفاده می شود.

 

جلوبندی و تنظیم زوایای چرخ های عقب و جلو

البته این بدین معنا نیست که سیستم های قبلی کارایی مطلوبی نداشته اند، اما مزیت هایی این سیستم و تعلیق و کارایی آن بر کسی پوشیده نیست.

یکی از موارد مهمی که در این سیستم وجود دارد تنظیم زوایای چرخ ها در عقب بندی خودرو می باشد که نیاز به دستگاه های پیشرفته میزان فرمان و سنجش زوایا دارد.

 

همچنین علاوه بر مهارت تکنسین آموزش دیده نیاز به در دسترس بودن پارامترهای مختلف سیستم تعلیق نیز بسیار مهم است.

جلوبندی و تنظیم زوایای چرخ های عقب و جلو ماشین های خارجی از جمله خدماتی است که توسط مهندسین با تجربه و آموزش دیده  با در اختیار داشتن تجهیزات روز دنیا در حیطه فروش و خدمات پس از فروش خودروهای خارجی استار سرویس انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button09192299964